tirsdag 21. januar 2014

Billig sminke på nett

Hvordan skaffe billig sminke på nett?

Et interessant emne for mange jenter er hvor de kan få kjøpt billig sminke på nett.

Per dags dato kryr det av nettbutikker der ute som selger hudpleie og sminke, noe som er et resultat av et enormt marked med gode muligheter for å tjene store penger på hvert produkt.

Den som tjener på en stor fauna av norske nettbutikker som selger sminke er deg. Ja, du leste riktig - du som leser denne artikkelen.

Et større utvalg gir lavere priser, men det oppfordrer også til konkurransedyktighet på utvalg.

Selv har jeg kjøpt sminke på nett i en årrekke og kan knapt huske at jeg har brukt noe annet enn Blush.no (sjekk lenke). Her får man god service, et stort utvalg og de laveste prisene på markedet.


Jeg har sjekket litt rundt på andre sider og kan se at blant annet Bestetest.no anbefaler et par andre nettsider, noe jeg ikke skal protestere på fungerer.

Men du skal i hvert fall vite at om du skal ha garantert billig sminke, så har jeg allerede anbefalt riktig nettbutikk.

0 kommentarer: