tirsdag 26. januar 2010

Skjønnhetstips: Slik barberer du ballene dine


Som du sikkert har hørt, så er barberte underliv et "must" i 2010. Personlig så mener jeg at det er utrolig behagelig og være nybarbert, og de fleste jenter jeg kjenner liker det også slik. Så da tenkte jeg at jeg kunne legge ut en guide her. Det er ikke et rent skjønnhetstips, men mer et tips til dere gutter som ønsker å være nybarbert ved møte med en jente.

Hvorfor skal du gjøre det?

1. Skal vi tro media så liker de fleste jenter det. (Det er også min erfaring)
2. Oralsex blir bedre, både for deg og partnerern din.
3. Den ser faktisk større ut. Også kjent som "The optical inch"
4. Det er jævlig digg og være nybarbert. Du føler deg så "ren".
5. Dersom noen skal se på deg nedentil, så er det absolutt greit å være pen å se på. Se på det som et skjønnhetstips, det er jo dette bloggen er laget for!

Hva trenger du?

- Saks.
- Barberskum.
- Barberhøvel. (Helst med nye blad, jeg anbefaler Gilette Fusion)
- En dusj.

Hvordan skal du ha det?

Glattbarbert?
En liten dott øverst?
Stripe?

Dette er noe du må finne ut av selv. Om du har dame eller noe sånt, så spørr henne først. Blir jævlig dumt å komme glattbarbert når dama vil ha litt hår. Personlig liker jeg det glattbarbert (på begge kjønn).

Ok, du har aldri barbert deg der nede, og du har heller aldri stusset deg. La oss begynne!

1. Først finner du fram en saks. Denne bruker du til å klippe vekk det aller værste. Husk og være VELDIG VELDIG forsiktig. Det svir som FAEN og klippe borti noe du IKKE skulle ha klippet borti.

Det verste er borte, hva nå?

2. Du går inn i dusjen. Du har med deg høvelen og barberskummet. Først står du i dusjen et par minutter. Vannet "myker" opp huden og gjør det litt lettere og barbere seg.


3. Gni inn stellet med passelig mengde barberskum, ta et dypt pust og finn fram høvelen.


4. Barber forsiktig. Barber MED hårene, IKKE mot. Det kan svi noe sinnsykt. Ta deg GOD tid og vær FORSIKTIG. Du vil ikke gjøre noe galt, tro meg. Smør gjerne på med mer barberskum for litt mer "smøring". Og jeg gjentar, ikke barber MOT hårene.


5. Så er det på tide og skylle bort barberskummet og diverse hårrester. Til dette bruker du KALDT VANN. Hvorfor? Fordi kaldt vann lukker porene. Noe som vil si at det er mindre kjangse for at "kviser" og andre ulumskheter kommer til syne. Og jada, det er ikke noe særlig behagelig, men det er verdt det.

Info: Om det er første gang du gjør dette. Så er det en liten sjanse for at det klør litt når det begynner og gro ut igjen. Ta det rolig, det er HELT normalt. Det går over.

Vel, om du har fulgt denne guiden, så skal du nå ha et glattbarbert underliv. Så er det bare og håpe på at partneren din liker det. Av personlig erfaring, så liker så og si alle jenter jeg har snakket med at gutten er barbert.

Om du likte dette skjønnhetstipset om barbering av ballene, så kan jeg nesten garantere deg at du kommer til å like denne bloggen. Her blir det presentert nye tips og triks hver uke, og det er bare å følge med så kan du etter hvert bli omgjort til verdens største kjekkas!

0 kommentarer: