mandag 15. februar 2010

Hvilke skjønnhetstips skal man følge hver dag?

Enkelte skjønnhetstips er faktisk viktig å følge opp hver dag. Sett deg standard rutiner og mål på hvilke ting du skal fikse før du legger deg og før du går på jobb. Klarer du dette, så vil du etter hvert ikke bare bli et pent menneske - du vil også merke at andre mennesker ser på deg på grunn av din nydelige skjønnhet. Her er skjønnhetstipsene som du skal følge hver dag:

Håndkle med varmt vann mitt i trynet når jeg står opp.
Tannpuss. Barbering`s med skum + raking. Ikke noe aftershawe eller moistering eller wtf.
Dusj med medfølgende hårvask (vasker håret daglig, fordi det UANSETT står i alle kanter etter en natt i senga mi, eneste som funker er en skikkelig hårvask.)
Jau, jeg bruker balsam.
Så erre ut av dusjen (bruker ikke dusjsåpe så ofte, men har en Nivea Creme som funker av og til.)
Deretter er det på med linser.

Så i mitt skjønnhetsskap finner man alltid.
- Et stk tannkost medfølgende tannkrem.
- En flaske H&S/Define
- Gillette Razor barberhøvel (fra delextreme.com, haha) + Gillette barberskum.
- Lano håndsåpe.
- Deodorantspray.

Du kan, i tillegg til dette, velge å legge ved sminke på huden din. Ikke bare vil sminken se bra ut, den vil også gi deg en frisk og fin farge som vil vare hele dagen. Dette er det beste skjønnhetstipset jeg kan gi!

Jeg bruker deo, parfyme og voks når jeg gidder i mitt korte lysebrune hår, sammen med mine blå øyne.
Jeg holder en hudfarge som ikke er "lik-hvit" ved å oppholde meg i solen eller solarium maks 2-3 ganger i månden. Om jeg ikke hadde gåavstand til et solstudio hadde nok dette vært helt uaktuelt.

Dusjen er i bruk annenhver dag, unntaket er om jeg er eller føler meg skitten eller svett.
Jeg bruker fuktighetskrem i tryne når jeg kommer ut av dusjen for å ikke bli uttørret av vannet.

Jeg synst det er fint at du tar deg tid til å skrive en slik guide, jeg mener ikke at det er feil.
Det jeg mener er feil, er å fremstille dette som en fasit på hva skal gjøre for å bli en kjekkas (som ut fra ordboken er en brautende, skrytende og freidig person) og leve bak en maske av utseene.

Om du ser ut som Jan Tomas, bare 10 år yngre, er det utrolig lett å se at du ikke har "de hvite, _naturlige_ tennene, den pene huden gud ga han, og den deilige(?) lette sommerfargen som sitter igjen fra i fjord." da det faktisk ikke finnes noen med alt dette, helt naturlig, i norge.

0 kommentarer: